5 Mayıs 2011 Perşembe

Hayatı Yollarda Geçen Adam


Gezen insanlara herkes imrenerek bakar, onların yerinde olmak ister. Ama davulun sesi uzaktan hoş geliyor. Televizyonun ünlü gezginlerinin aileleri, eşlerini, çocuklarını yeterince görememekten şikâyetçi ama her şeye rağmen memnun olanlar da var. Zaman Gazetesi bu hafta Televizyonların gezginlerini işledi, Murat Yeni nam-ı diğer Maceracı'ya ve ailesine de sordu. İşte röportajın o bölümü...

Kendimi eşimin menajeri gibi hissediyorum

Samanyolu televizyonunda yayınlanan Maceracı programının sunucusu Murat Yeni 6 yıllık evli ve 4 yaşında Şevval isminde bir kızı var. Şevval, Maceracı'yı "Baba, baba..." diye izlerken program bitişinde ağlıyormuş. Eşi Emine Hanım evliliklerinin diğer evliliklerden biraz farklı olacağını daha en başından kabul etmiş. Ama kabul etmekle yaşamanın aynı şey olmadığını fark etmesi uzun sürmemiş. Emine Hanım bu süreci şöyle anlatıyor: Evliliğimizin ilk yıllarında Ankara'da yaşıyorduk. İkimizin de ailesi oradaydı. Murat evden çıkar çıkmaz çantamı hazırlayıp ben de anneme gidiyordum. En çok evde yalnız kalmaktan çekiniyorum. Zamanla yalnızlığımı bir kenara bırakıp onun çektiği sıkıntıları düşündüm. Onun evde olduğu zamanlar günlerimi boşaltıyorum. Artık bütün yoğunlaştığım şey Murat'ın dış görünüşü ve ruh hali. Kendimi onun menajeri gibi hissediyorum.

Evliliklerinin ilk yıllarında eşiyle birlikte seyahat eden Emine Hanım, şimdi gitmek istememesinin nedenini açıklıyor: Bir ekiple gidiyorlar gezilere. Yoğun tempoda çalışıyorlar. Kendisi bile gittiği yerlerin güzelliğini görme imkânı bulamıyor. Gezmeye gitmiyor, çalışıyor sonuçta. Ben çocuk değilim ki beni yanında götürsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder